• Uitsluitend dagverse producten
  • 7 dagen per week bezorging
  • Voor bedrijven en particulieren
  • Lage bezorgkosten
  • GRATIS bezorging vanaf € 50,00
Home » Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Hebt u een vraag over een bestelling, over de kosten, of over iets anders? Hieronder hebben wij uw vraag misschien al beantwoord.

Wij streven ernaar de vragen zo goed mogelijk te actualiseren. Mist u iets? Laat het ons s.v.p. met ons contactformulier weten.

• Is het mogelijk om een product te bestellen zonder een bepaald ingrediënt?

Als u om wat voor reden dan ook (religie, allergie, dieet etc.) bepaalde ingrediënten niet wilt hebben, kunt u dat tijdens de bestelprocedure in het veld "Opmerkingen" aan ons doorgeven.

• Ik wil graag iets bestellen voor een speciale gelegenheid. Is dit mogelijk?

Dat is zeer zeker mogelijk. Voor  de meeste speciale gelegenheden is er een themaontbijt te vinden, denk bijvoorbeeld aan een verjaardagontbijt of Moederdagontbijt. Daarnaast hebben wij een uitgebreid cateringsassortiment aan hapjes en broodjes.
U kunt contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven, dan gaan wij samen met u kijken hoe wij een onvergetelijke bestelling voor u kunnen verzorgen.

• Ik heb meerdere producten besteld. Worden deze apart verpakt?

Als u meerdere producten bestelt worden deze in het kader van milieuvriendelijkheid zoveel mogelijk samen verpakt.

• Ik ben niet zo handig met online bestellen. Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven?

Wij begrijpen, dat het niet voor iedereen even gemakkelijk is om een bestelling online door te geven. Wij helpen u graag dus kunt u ons natuurlijk ook bellen om uw bestelling aan ons door te geven. ook met ons contactformulier kunt u uw bestelling doorgeven. Wij voeren uw bestelling dan voor u in in ons bestelsysteem waarna u een bevestigingsmail ontvangt met een betaallink.
Het komt voor, dat onze bevestigingsmail in uw e-mailprogramma in de map Spam of de map Ongewenst terecht komt. U kunt dit voorkomen door ons e-mailadres in uw contacten op te nemen.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.30 uur en op zaterdag van 08.30 - 16.30 uur.

• Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

U kunt uw bestelling tot één dag vóór de dag van bezorging tót 18:00 uur wijzigen door met ons contactformulier contact met ons op te nemen.

• Ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Normaliter ontvangt u onze bevestigingsmail van de bestelling direct na het plaatsen van uw bestelling. Het komt voor, dat onze bevestigingsmail in uw e-mailprogramma in de map Spam of de map Ongewenst terecht komt. U kunt dit voorkomen door ons e-mailadres in uw contacten op te nemen. Hebt u echt niets ontvangen neemt u dan met ons contactformulier contact met ons op.

• Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Indien u een bestelling voor in de toekomst heeft geplaatst kunnen wij deze (in de meeste gevallen kosteloos) annuleren. Hebt u een bestelling geplaatst die op dezelfde dag bezorgd moet worden dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

• Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als uw betaling is mislukt, adviseren wij u te controleren of het bedrag van uw bestelling toch is afgeschreven van uw rekening. Is het niet afgeschreven dan kunt u het gerust nogmaals proberen. Lukt het bij de tweede poging weer niet, of is het bedrag wel afgeschreven? Neem dan met ons contactformulier contact met ons op, dan gaan wij samen met u kijken hoe wij uw bestelling af kunnen handelen.

• Het bedrag is twee keer van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik hieraan doen?

Als dit het geval is, dan is er iets niet goed gegaan bij de betaalprovider. Wij vragen u om zo snel mogelijk met ons contactformulier contact met ons op te nemen.

• Waar bezorgen jullie?

Ons bezorgingsgebied betreft globaal de regio Haaglanden waaronder Pijnacker-Nootdorp, Delft, Rijswijk, Leidschendam-Voorburg, Den Haag en Leidschenveen-Ypenburg. Voor specifieke informatie zie onze pagina "Bezorgen".
Bezorging buiten het bezorggebied? Neem hiervoor met ons contactformulier contact met ons op. Het kan voorkomen dat wij vol zitten. Wij adviseren u dan zo mogelijk een andere datum te kiezen.

• Wat is de bezorgtermijn bij feestdagen en bijzondere dagen?

Op feestdagen zoals Kerst, Pasen en Pinksteren en op bijzondere dagen als Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag en Sinterklaas kunt u niet kiezen voor een specifieke bezorgtijd maar kiest u een zogenoemd tijdslot bij het bestellen van een ontbijt. Bestelt u een regulier ontbijt samen met een van de speciale ontbijten dan wordt de bestelling samen afgeleverd.
Wij doen er alles aan om uw ontbijt binnen de gewenste bezorgtermijn te bezorgen, maar het kan voorkomen dat uw bestelling eerder of later die ochtend bezorgd wordt. Bij een lunch en/of catering gerelateerde bestelling kunt u wel kiezen voor een bezorgtijd, echter ook dan blijft het een indicatief tijdstip. Wij vragen uw begrip hiervoor.

• Is bezorging op recreatieparken en vakantieparken mogelijk?

Het is zeker mogelijk om een bestelling te plaatsen voor bezorging op recreatieparken e.d. De bezorger bezorgt uw bestelling tot aan de receptie. De ontvanger dient daarom aanwezig te zijn bij de receptie om de bestelling in ontvangst te nemen.

• Kan ik mijn bestelling elders laten bezorgen?

Het is mogelijk om uw bestelling elders te laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kunt u uw eigen gegevens invullen bij de factuurgegevens en vervolgens kunt u een apart bezorgadres invullen.

• Kan ik mijn bestelling anoniem laten bezorgen?

Over het algemeen bezorgen wij alle bestellingen anoniem. U kunt voor alle zekerheid tijdens het bestelprocedure in het veld "Opmerkingen" aangeven dat u anoniem wilt blijven.

• Ik wil meerdere producten afnemen. Is het mogelijk om een offerte aan te vragen?

Voor zakelijke klanten is het voor grotere aanvragen mogelijk om een offerte aan te vragen. Voor een offerte kunt u met ons contactformulier contact met ons opnemen.
Zie ook onze pagina "Zakelijk".

• Ik wil graag specifieke artikelen bij het zakelijk ontbijt en/of lunchpakket geleverd hebben. Is dit mogelijk?

Als u iets speciaals bij het ontbijt en/of lunch wilt hebben dan kunt u met ons contactformulier contact met ons opnemen en uw wensen doorgeven. Wij gaan dan samen met u kijken of en in hoeverre wij aan uw wensen kunnen tegemoetkomen.
Zie ook onze pagina "Zakelijk".

• Ik wil graag ontbijten en/of lunches op meerdere afleveradressen laten bezorgen. Is dat mogelijk?

Wilt u als bedrijf of organisatie lunches op meerdere afleveradressen laten bezorgen? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Zie ook onze pagina "Zakelijk".

• Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

U kunt 24/7 contact met ons opnemen met ons contactformulier op de website of door middel van een e-mail.
Wij streven ernaar nog op dezelfde werkdag op uw bericht te reageren.
Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.30 uur en op zaterdag van 08.30 - 16.30 uur.