Veelgestelde vragen

Hebt u vragen over uw bestelling, kosten of iets anders? Wellicht hebben we uw vraag hieronder al beantwoord.
We doen ons best om onze vragen en antwoorden up-to-date te houden.
Als u iets mist of nog steeds vragen hebt, kunt u ons altijd bereiken via ons contactformulier.
– Is het mogelijk om een product te bestellen zonder een bepaald ingrediënt?
Als u om welke reden dan ook bepaalde ingrediënten niet wenst te hebben, bijvoorbeeld vanwege religieuze overtuigingen, allergieën of dieetwensen, dan kunt u dit tijdens de bestelprocedure aangeven in het veld "Opmerkingen". Hebt u een voedselallergie, een intolerantie of volgt u een speciaal dieet, laat ons dat weten. We bieden talloze oplossingen zodat u toch van onze producten kunt genieten. Aarzel dus niet om contact met ons op te nemen als u vragen of speciale wensen hebt.
– Ik wil graag iets bestellen voor een speciale gelegenheid. Is dit mogelijk?
Ja, dat is zeker mogelijk! Wij bieden voor veel speciale gelegenheden themaontbijten aan, zoals een verjaardagsontbijt of Moederdagontbijt. Daarnaast hebben wij een uitgebreid assortiment aan hapjes en broodjes voor cateringdoeleinden.
Als u iets speciaals zoekt voor uw gelegenheid, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag om uw bestelling onvergetelijk te maken en samen met u te kijken naar de mogelijkheden.
– Ik heb meerdere producten besteld. Worden deze apart verpakt?
Als u meerdere producten bestelt, proberen we deze zo veel mogelijk samen te verpakken om het milieu te sparen. Hierbij houden we natuurlijk wel rekening met de aard van de producten en zorgen we ervoor dat deze op een veilige en hygiënische manier verpakt worden. Het kan dus zijn dat uw bestelling in één pakket wordt geleverd, maar soms kan het ook voorkomen dat producten apart verpakt moeten worden vanwege bijvoorbeeld de kwetsbaarheid van het product. We streven er in ieder geval naar om uw bestelling zo efficiënt en duurzaam mogelijk te verpakken.
– Ik ben niet zo handig met online bestellen. Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven?
Natuurlijk begrijpen wij dat het niet voor iedereen even gemakkelijk is om online een bestelling te plaatsen. Geen zorgen, u kunt ons ook telefonisch bereiken om uw bestelling door te geven. Daarnaast is het ook mogelijk om uw bestelling door te geven via ons contactformulier. Wanneer u uw bestelling aan ons doorgeeft, zullen wij deze voor u invoeren in ons bestelsysteem en ontvangt u van ons een bevestigingsmail met een betaallink.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag verder en staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.
– Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Natuurlijk kan het voorkomen dat u uw bestelling wilt wijzigen. Dit is mogelijk tot één dag voor de dag van bezorging tot 18:00 uur. U kunt uw wijzigingen aan ons doorgeven door middel van ons contactformulier op onze website. Hier kunt u aangeven welke wijzigingen u wilt doorvoeren in uw bestelling.
Wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk verwerken en u laten weten of de wijziging mogelijk is. Indien er extra kosten in rekening worden gebracht voor de wijziging, zullen wij dit ook aan u laten weten.
Mocht u nog vragen hebben over het wijzigen van uw bestelling, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
– Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het kan voorkomen dat onze bevestigingsmail in uw map Spam of Ongewenst terechtkomt. Om te voorkomen dat dit gebeurt, raden we u aan ons e-mailadres toe te voegen aan uw contacten.
Als u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan eerst uw spam- of ongewenste e-mailmap. Als de bevestigingsmail niet in deze mappen staat, neem dan contact met ons op via ons contactformulier op onze website.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd klaar om u verder te helpen.
– Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij begrijpen dat het soms nodig kan zijn om een bestelling te annuleren. Indien u een bestelling wilt annuleren, adviseren wij u om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Als de bestelling nog niet klaar staat voor bezorging, kunnen wij deze meestal kosteloos voor u annuleren. Echter, als de bestelling al onderweg is of op dezelfde dag bezorgd moet worden, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neemt u voor verdere vragen of verzoeken gerust contact met ons op via ons contactformulier.
– Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Als uw betaling niet is gelukt, raden wij u aan te controleren of het bedrag van uw bestelling toch van uw rekening is afgeschreven. Als dat niet het geval is, kunt u het gerust opnieuw proberen. Als het bedrag wel is afgeschreven en de betaling nog steeds niet is gelukt, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. We zullen samen met u kijken hoe we uw bestelling kunnen afhandelen en eventuele betalingsproblemen kunnen oplossen.
– Het bedrag is twee keer van mijn rekening afgeschreven. Wat kan ik hieraan doen?
Als het bedrag twee keer van uw rekening is afgeschreven, ligt de fout waarschijnlijk bij de betaalprovider. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op via ons contactformulier. We zullen ons best doen om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen en het teveel betaalde bedrag terug te storten.
– Waar bezorgen jullie?
Wij bezorgen in de regio Haaglanden, waaronder Pijnacker-Nootdorp, Delft, Rijswijk, Leidschendam-Voorburg, Berkel en Rodenrijs, Den Haag en Leidschenveen-Ypenburg. Voor meer informatie kunt u onze pagina "Bezorgen" raadplegen. Als u buiten ons bezorggebied woont, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Het kan zijn dat we volgeboekt zijn, we adviseren u in dat geval om een andere datum te kiezen.
– Wat is de bezorgtermijn bij feestdagen en bijzondere dagen?
Op feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Kerst en op bijzondere dagen als Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag en Sinterklaas kunt u bij het bestellen van een ontbijt een tijdslot kiezen. Als u een regulier ontbijt samen met een van de speciale ontbijten bestelt, wordt de bestelling samen afgeleverd. We doen ons best om uw ontbijt binnen het gekozen tijdslot te bezorgen, maar het kan voorkomen dat uw bestelling eerder of later die ochtend wordt bezorgd. Bij lunch- en cateringgerelateerde bestellingen kunt u wel een bezorgtijd kiezen, maar het blijft een indicatief tijdstip. We vragen uw begrip hiervoor.
– Neemt u contact met ons op bij een verlate bezorging?
Als we door onvoorziene omstandigheden niet op tijd kunnen bezorgen, zoals verkeersopstoppingen of -omleidingen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op als we verwachten dat de bezorging meer dan 10 minuten later zal plaatsvinden dan de gewenste bezorgtijd.
– Is bezorging op recreatieparken en vakantieparken mogelijk?
Ja, bezorging op recreatieparken en vakantieparken is mogelijk. De bezorger bezorgt uw bestelling tot aan de receptie. De ontvanger moet aanwezig zijn bij de receptie om de bestelling in ontvangst te nemen.
– Kan ik mijn bestelling elders laten bezorgen?
Ja, u kunt uw bestelling op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het bestelproces kunt u uw eigen gegevens invullen bij de factuurgegevens en vervolgens kunt u een apart bezorgadres opgeven.
– Kan ik mijn bestelling als verrassing anoniem laten bezorgen?
We bezorgen over het algemeen alle bestellingen anoniem. U kunt tijdens het bestelproces in het veld "Opmerkingen" aangeven dat het een verrassing is en dat u anoniem wilt blijven.
– Ik wil meerdere producten afnemen. Is het mogelijk om een offerte aan te vragen?
Ja, dat is in principe mogelijk voor zakelijke klanten die grotere bestellingen willen plaatsen. Neem contact met ons op via ons contactformulier en wij helpen u graag verder. Bekijk ook onze zakelijke pagina voor meer informatie.
– Ik wil graag specifieke artikelen bij het zakelijk ontbijt en/of lunchpakket geleverd hebben. Is dit mogelijk?
Ja, dat is in principe mogelijk. Neem contact met ons op via ons contactformulier en geef uw wensen door. We zullen samen met u bekijken of we aan uw verzoek kunnen voldoen. Bekijk ook onze zakelijke pagina voor meer informatie.
– Ik wil graag ontbijten en/of lunches op meerdere adressen laten bezorgen. Is dat mogelijk?
Ja, dat is in principe mogelijk voor bedrijven en organisaties. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte via ons contactformulier. Bekijk ook onze zakelijke pagina voor meer informatie.
– Wanneer en hoe kan ik jullie bereiken?
U kunt ons op verschillende manieren bereiken. Als u snel antwoord wilt hebben, kunt u ons het beste bellen tijdens onze kantooruren van maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.30 uur. Daarnaast kunt u ons altijd een e-mail of ons contactformulier op onze website invullen. Wij proberen altijd op dezelfde werkdag op uw bericht te reageren.